"Camp Rock" - soundtracket

Kolla vad jag fick i brevlådan i onsdags. Jag trodde att det var en skitDvD och ett skitsmink-sett. Och så bara öppnar jag och så är det det här!!! Jag var med och tävlade för 1-2 månader sen. Dom är seeega. Men det gjorde inget. För pris vill man ju alltid ha! Jag som aldrig vinner. Fatta att jag blev glad. Rulla ner för att se var det var..:


vad kan det va'?


wohow =)


yees!!

Det var soundtracket till 'Camp Rock' på svenska - med Veldela och What's up. Jag som älskar 'what's up'. Fy va' naajs. Plus att det var atografer med. Och jag vet att de är äkta. För priset var en signerad skiva.

Fatta att jag är glaaaad =D

Puss&Kraam
         Zusanna<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0