Christmas is amazing <33

Hello Hello. Finns det nårra snälla barn?

Hoppas you have a great Christmas!

Min är/har varit underbar än så länge =) Sitter just nu hos våra kusiner men vi ska tydligen åka nu. Surt, men nåväl - jag är väl ganska trött om man säjjer så. Gick faktiskt upp vid åtta i morse -.-" Och gick till kyrkan, haha. Men är det tradition så äre'. Sen åkte vi till Gränna, kollade på K.Anka, tomten kom och vi öppnade paket.

Sen åkte vi till nårra andra kusiner där vi åt julgodis, gröt och tomten kom igen (dock en annan..). Paketöppning, mycket naajs presenter måste jag säjja! Ska visa sen. Bilder från julen komemr med. Vi fick iaf PlayStation2 och GH 'World Tour' och singstar till det- Wiie =) Björns DVD kom till min bokhylla med. Ihhhh!

Måste dra - Enyoy your Christmas,



Hugs&Kisses

Zusanna<3

Kommentarer
♥ L O O

haft en bra jul?

2008-12-24 @ 23:30:24
URL: http://loem.blogg.se/
♥ Maxine

GOD JUL :D

2008-12-25 @ 01:28:06
URL: http://maxine.blogg.se/
♥ Jessica

:)

Vad ska du göra på nyår? :D

2008-12-25 @ 11:00:27
URL: http://www.mrmrs.se
♥ Zusanna

svar till LOO;

Ohhja =) du då?

2008-12-25 @ 13:20:28
♥ Zusanna

Svar till Maxine;

Tack dessamma! =)

2008-12-25 @ 13:23:45
♥ Zusanna

svar till Jessica;

Ojj. Det är jag inte riktigt säker på än. Jag ska leta efter nårra som vill fira med meej. Annars blir det väl och åka med mamma och pappa till nårra dom känner -.-"

sj då??

2008-12-25 @ 13:27:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0