diskriminering :@

Arghhh : @ Ska berätta en grejj snabbt nu innan jag glömmer det.

Det var i tisdags på SO:n.
Vi skulle kolla på en film om djurförsök (vilket jag inte är emot,sry).
Den var på svenska.
Man hörde alltså allt dom sa, och fattade. Eftersom vi bor i Swerige.
Men den var textad.
Vaddå, "sen när börjar dom texta swenska filmer?? :O" , frågade jag läran.
"Den är textad för att den är på Skånska".
Jag ba; "WHAAAAT???!! :O :@".
Man fattade ju utmärkt utan text.
Det var ju tom. ett litet + att den var på finaste dialekten.

Så kan dom inte göra, dom kan inte mena allvar!
Det är ju diskriminering på högsta grad!! :@

Död åt texnissarna.

Kommentarer
♥ Hanna

Gillr du twilight? <3 (vet inte hur det stavas)

2008-12-21 @ 11:47:37
URL: http://vibyflickan.blogg.se/
♥ Zusanna

Svar till Hanna;

Omen vad tror du?! Klat jag ÄLSKAR 'Twilight'!!!!<3 :D

Gör du det med?

2008-12-21 @ 12:26:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0