mission impossible

Hur i hela friden ska man kunna välja? Det är så sjukt omöjligt.

Alice var hur grym som helt i den andra låten, Avril Lavinge's 'Girlfriend'. Verkligen jätte,jätte braa! Jag ääälskar när hon är så kaxig och attigtydig och allt. =)

Robin var hur vacker som helst. Ögonen... ahhh. Och det bästa av allt: luggen! Mmh...
Han ägde grymt mycket fett i den andra låten, Michel Jackson's 'Black and White'. Ohhhja.

Men den största artisten av alla är ju, fortfarande, Kevin. Man blir så glad av att bara se på han. Han har det i blodet.

Vem tycker du ska ut??
- Jag har inte en himla aning, så jag röstar inte alls. Jag är helt opartiskt.

-------------------------------------------------------------------------
Men den största frågan av alla är väl:

Varför i hela fridens namn sjunger M. Jackson en låt som heter (och handlar om) 'It don't matter if you're black or white'??

Jag menar han - han som har ändrat om sin hudfärg från brun till vit. Ingen logik där. Eller du råkar inte ha nån teori?



//Z<'3


Kommentarer
♥ Mirela

jag tror M. Jackson menar att det inte spelar någon roll om kvinnan i han liv är svart eller vit..eller?

2008-12-06 @ 14:53:46
URL: http://timeislife.blogg.se/
♥ Zusanna



Svar till Mirela;

Jaa.. Det är nog så. Men det känns bara liiite fel att HAN säjjer det lixom. ^^

2008-12-07 @ 19:57:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0