Congrats. Lina!


gissa hur många år ! =)

Japp, my little sister fyllde år idag. Hon e så söt! Av meej fick hon ett sminksett; med ögonskuggor, rouger, nagel-lack och läppennor, som jag fick från jultidningarna förra året men aldrig använde. Hon fick även "pet shop", diddl-skrivbirdsunderlägg, rosor, pokémonkort (? av min lillebrorsa såklart ^ ^), kassaskrin, "ferbie", ect. "Ferbie"'n är ett slags gosedjur, med batterier i, som kan prata och så. Den kan bara prata "ferbiska"... Men det är meningen att man ska lära den människospråk. Närmare bestämt engelska. Problemet är att min lillasyster inte direkt är bra på det...

Jag och mikki stod som sagt i kiosken i skolan ida'. Det är bra, för man slipper lektioner och får gå när allt är slutsållt! =D


sorry guys, men vissa gillade inte bilden..


dettta kunde man köpa

Jag hade bakat två satser av de översta, vilket gav 42 kakor och jag tog med alla. Mikki hade gjort 22 kornflakeskakor och 15 negerbollar. Vi sålde allt. Det är bra det! =)
Här finns receptet. Jag fick många kommentarer på att de var goda...


pengar

Sammanlagt fick vi in 318 kr. Well done!


Puss&Kraam

                    Zusanna<3

Kommentarer
♥ Bea :)

svar : jotack det är bara fint med mig med, lite små trött bara men det brukar man bli i denna årstid.

2008-11-05 @ 19:19:41
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
♥ Zusanna



Svar till Bea;

eh, joo.. En aning ; P

2008-11-05 @ 19:27:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0