HIK-Westbo, 5-2

Imorse vaknade jag på ett lite läskigt sätt. Jag vet inte om jag har varit med om det nån gång förut, men då kände jag verkligen Dèja vu-känsla. Jag hörde det här:

Jacob: - Det snöar ute! Nästan i alla fall.
Mamma: - Åhhh...

O så vaknade jag. Men då kände jag bara, har inte jag hört detta förut? Sa inte Jacob exact det nyss? Men det kan han ju inte ha gjort eftersom att man säjjer inte samma sak två gånger direkt... Det var läskigt.

Men ey folk, vi vann matchen idag! Iof var vi kassa - men de andra var kassare - så vi vann =) Haha. Fast dommarna sög. Den ene var en gammling som blåste för allt och den andre var han son (?) som typ aldrig hade dömt en match förrut. Det slutade med att vi fick tre utvisningar (mot oss ofc) -.-"

Halloweenfesten igår var allmänt naaaajs!! Vi har jämt så kul. Ni får se bilder sen när Mirre och folken har skickat!




Jag gillade min 'kostym' : ] Vad tycker du om den?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Johan i en intervju:

Reporter: Vad hoppas du på för tema nästa vecka?

J - Typ eh, rock eller nått sånt där, dä vore kul.

Reporter:  Men tänk om det blir det då, du har ju redan kört rock den här veckan. Blir det inte lite kaka på kaka då?

J - Jo, men kakor är gott =)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jösses. Mer rolig, flummig, smart och allmänt kul människa blir svår att hitta!



Puss&Kraam

Zusanna

Kommentarer
♥ Hanna

svar: Tack så mycket :)



Ha en mycket trevlig kväll!

2008-11-01 @ 17:20:16
URL: http://hannapannaz.blogg.se/
♥ Zusanna



Svar till Hanna;

Dessamma : ]

2008-11-01 @ 17:48:31
♥ Karin

ramlade in på din fina halloweenoutfit!:) checka min och blogg.se's halloween-outfit-tävling på startsidan vettja:)

2008-11-01 @ 19:22:19
URL: http://karinolofsson.se
♥ HovPhoto

HovPhoto äger. Den här bloggen är sur. Det ända som är bra är vattenstämpeln.

2008-11-01 @ 22:10:46
URL: http://hovphoto.zmn.se
♥ Zusanna



Svar till Karin;

Nämen va' roligt! Tack för du gillade den så att säjja : ] Mejlar deej imon då !

2008-11-01 @ 23:30:12
♥ Zusanna

Svar till HovPhoto;

Okeej brorsan lille, synd att du inte gillar detta.



Kan du säjja vad jag kan göra bättre? Något spec. jag ska skriva om? : ]

2008-11-01 @ 23:31:36
♥ Alina

Hejhej! Hoppas du haft en trevlig kväll! :)

2008-11-01 @ 23:32:48
URL: http://emmiealina.blogg.se/
♥ Zusanna



Svar till Alina;

Jo det var trevligt, med Svensson, Svensson & Extra, Extra! Hoppas du med haft det ; )

2008-11-02 @ 16:16:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0