iiihhhhaahoohhhåååhiihhhhhhihiihi!!!!

What an evening. What an evening. What an evening!

Omg. Best ever! I love R'n'Roll..! Allvarligt. I LOVE it. O så älskar jag Johan som är världens vackraste. Med vackraste håret jag nånsin sett. Jag är förgiftad av han. Av hans vackerhet. Helt poisoned.

Johan i alla ära. Men såg du Robin (Bengtsson) eller?? Innan ba tänkte jag; hm, han är ju väldigt snygg, men han är för stel och lam o så, han borde åka. Där skojjade jag. Eller egentligen inte. Det tänkte jag ju innan. Dock inte efter. Eller under. Jag satt typ som förstenad eller nått av nått slag. Helt fast. Hur kan man vara så vacker?? Asså det är nått med pannband, eller bandero som dom säjjer, det är helt magiskt. Så vackert <'3 Skrek "ihh" under hela hans framträdande. Atomatiskt. Det bara blev så.

Kevin är artist. Han är supergood. Han och Alice ska till Globen!
----------------------------------------------------------------------------------------
Jag satt och drömde. Önskar, önskar, önskar jag kunde va' med. Då hade jag tagit denna låten på rock:


It´s my life - Bon Jovi



Puss&Kraam

         Zusanna<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0