Mary Kay -party/class

Heej.

Igår så gick jag och la' meej vid 12. Och mamma gick med på det.. Varför?

Jo, för att jag var hemma hos min kusin Linda. På typ ett sånt här "party". Du vet sånt här "tappeway-party" fast dom sållde hudvårs-saker istället för tappeway-saker. Fattar du? Iaf, Linda hade då samlat en liten "klass" (=grupp med fem folk). O så var det en från märket Mary Kay som var där och sålde grejjer. Och vet ni vad? Allt verkade asbra! Handcrème och ögoncrème och rengöringsgrejjer och massa annat till ansiktet hade hon med seej som vi fick testa på. Jag ville ha allt. Problemert var att då skulle jag få betala 3800 kr. Vilket lapptopp-sparare absolute inte har råd med =/

Men det var iaf kul. Och jag köpte en foundation i färgen 'ivory 200'. Det säjjer deej mkt va? Tänkte väll det ; ) O så beställde jag och mamma hem henne till oss. För Mary Kay har inte bara hudvårds-saker, de har även smink också! Så hon ska komma hem till oss i januari och sminka oss och massa sånt. Sen efter det tänkte jag ha en liten "class" som det då heter (=prova-på-party). Nån som är interesserad att komma? (Annars blir det väll de gamla vanliga tjejerna...)

btw, hon hette Mary Kay, hon som startade märket(/företaget). Mary Kay Ash. Påminner inte det liiiite om "Mary-Kate an' Ashley" ? Jo!


Vackra M.K.Ash



Puss&Kraam

       Zusanna<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0