Vitchoklad-biskvi'

Ida' så var det som vanligt - fast inte riktigt.

Vi hade SOw, o sen hemkunskap. Haha, vi skulle göra "wook". Men varken jag eller Diddi äter svamp, lök eller paprika, så våran "wook" bestod av rivna morotar och vitkål. Mums?

Sen var det tydligen matråd, så jag fick äta med dom i den liiiila personalmatsalen. Det var nämligen Stadsgårdarre där som skulle "testa" våran mat. O så satt dom och ställde frågor i en timma, så jag missade hela svenskan = ) wohow!

Sen var det kemi där läran skulle försöka göra en labb för oss med massa syror som hon hade lyckats att genomföra en gång på typ 11 år. Hon skulle tillverkan en 'ester'. Det är typ ett ämne som luktar gott. Och från början luktade det gammal ost/spya. Men sen när man blandade och höll på skulle det lukta päron. Det hade hon som sagt 5% chans att lyckas med.
Och gissa vad? Hon klarade det såklart! Haha, det var verkligen tur : ] Så slapp vi lite av stanken iaf.. Det luktade faktiskt géléhallon/gröna-grodor. Coolt.

Sist hade vi engelska. O efter det stack vi med bussen till PB där vi skulle ha matte som vi hade valt på elevens val. Vi ska börja med MatteA kursen redan i nian.. Så vi var där till halv fem och innan vi tog bussen hem gick jag, Emma och Nan till Napoleon där vi köpte macka och biskvi. Eller Nan bjöd oss =) Jag fick en biskvi med vit choklad. Grymt gott!

Nu ska jag till fiolen om en halvtimma och jag måste öva. -.-" Jag är ledsen om jag kanske kommer vara dålig på att uppdatera de kommande två dagarna för jag har sjukt mkt läxor =/ Sorry i förväg.



Puss&Kraam
Zusanna<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0