My dream came true in my dream.

Måns Zelmerlöw med ”Hope & Glory”
Musik: Fredrik Kempe, Henrik Wikström
Text: Måns Zelmerlöw, Fredrik Kempe
Upphovsmännen beskriver låten som: Ett hoppfullt kärleks-anthem. Livet har varit svårt och vi har fått kämpa oss fram, vi har lyckats skapa vår egen känsla för "Hope & Glory". Musikaliskt är det en fortsättning och utveckling av Måns tidigare hits. Det är en låt som alla kommer ihåg efter första lyssningen.

Kommer bli såååå skojj! =D
---------------------------------------------------------------------------------------
Ska berätta om min dröm inatt. Den var braa.
Jag drömde att jag och min familj var i idol-studeon och kollade på idol live en fredagskväll. Min kusin var också där. Vi satt bakom ett staket, på golvet på knä, vid höder sida om scenen. Typ rakt framför oss var det ett rum, med öppen dörr, där alla idolerna var. Min kusin var där inne (?). Så efter Johan hade sjungit gick jag in dit och hälsade på min kusin. O så sa jag att han var bäst och massa mer saker som jag inte kommer ihåg. Han tyckte att jag var rolig och jag sa att han var jättekul. O sen gick Anna ut och sjöng typ nån låt med Sonja Alldén. Då dansade Johan och jag. Haha ^ ^. Sen fick jag hans nummer och han sa att vi skulle träffas igen.
Jag var jättelycklig när jag vaknade. En av mina största drömmar hade gått i uppfyllelse. Tyvärr inte på riktigt. Det suger. =/



















Love Love Love Love Love<3


//Z<'3

Kommentarer
♥ Linda

Men klart jag känner Johan! Vi är ju tvillingar! ;D

2008-11-19 @ 00:05:04
♥ Johanna

Åhhh shiit vilken UNDERBAR dröm!! men duu, vrf va nt jag med i den?! :S hehe vi två måste se Johan tsm nån gång!:D puss



skitsöt bild oxo, passande med tanke på din dröm;) <3

2008-11-19 @ 08:41:56
♥ Zusanna



Svar till Linda;

Hahaha, just det =) Mitt minne -.-"

2008-11-19 @ 15:51:21
♥ Zusanna



svar till Johanna;

Jag vet. Var helt lycklig när jag vaknade för jag trodde ju det hade hänt på riktigt. Dock försvann glädjeruset efter några minuter =/

Ahaa-du!! Det skulle vara AMAZING lowe =)



Jaa, den är sååå vacker. <33

2008-11-19 @ 15:53:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0