PB-dan'

PB såklart!
Sure. Men sen då? Inte en aning över huvud taget. Men jag vet vilka det står mellan (gymnasieprogram):

Estet-Bild
Har alltid tänkt meej att gå där. Tills jag hittade de anrda linjerna jag vill gå... Men bra saker med denna är ju att man har kanske 5 timmar i veckan Bild&Form + att det verkar gå så roliga flummiga folk där : ] Kan dock vara en myt, påkommen sv meej.
De dåliga sakerna är att det är likt samhäll. Som jag avskyr. O så är det mycket natur som jag hatar. Och gympa o skit.
Får se. Trots allt älskar jag ju bild.

IB
Allting på engelska då. Det känns jättebra pga. att jag funderar på att flytta till frankrike/england/USA och plugga eller jobba (OBS, endast nårra år). Och då har man iaf lättare att komma in på högskolor och så kan man ju engelska flytande efter "utbildningen". Det dåliga är att det är himla mycket plugg. Som jag hatar! Hm.

Estet-Teater
Här har vi det "nya" som jag har hittat så att säjja. Jag har ju alltid (?) velat bli skådespelerska!! Problemet är hur. Jag är inte ens duktig på teater. Men det lilla jag har gjort och så och när jag har kollat på det så tycker jag att det verkar såååå kul!
Men jag har ju aldrig gått nån "kurs" eller hållit på med teater (mer än "pjäsen" i skolan ^.^) . Fast PB's rektor (som vi råkade snacka med) sa att man inte måste ha någon som helst erfarenhet eftersom detta är en grundutbildning och allt. Vilket kändes grymt härligt att höra lix. : ]

Lutar åt teater nu

-------------------------------------------------------------------------------------------
I framtiden vill jag (enligt vad jag tror nu) :
~ bli florist - det kan man bli av estet - bild
~ flytta utomlands  - kan man av IB
~ bli skådespelare - kan man av teater
------------------------------------------------------------------------------------------

Ohh. What to do?? Vad tycker du? Eller vad tror du liksom jag skulle pasa?



Puss&Kraam
         Zusanna<'3

Kommentarer
♥ Linda

Tänkte bara säga att det du skrev om samhäll, natur och idrott på estet-bild. Det ingår i alla gymnasielinjer (förutom IB då, men det är ju speciellt). Just so you know! :)

2008-11-09 @ 19:02:35
♥ Zusanna



svar till Linda;

Jag vet. Det är ju därför jag funderar på IB.. ^ ^

2008-11-09 @ 20:00:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0