Robin & JOHAN

Ihhhhhhh.
Robin!! (B) Robin! åhh. Först när jag såg han innan pausen så ba satt jag och stammade; "åhh..! åhh..! åhh!". Helt allvarligt. Jag kunde inte hjälpa det. Han var och är bara SÅ himla vacker. Jag typ smälte. På riktigt. Shit asså. Han ska ha lockigt hår. O han sjöng inte sämre heller. Han har en sjukt bra röst. Det ändå dåliga med han är att han är stel ju =/ Fast idag märkes det inte mkt. Ohh. Jag älskar 'You're the one that I want'. Alice och han gjorde den sååå bra!!!
Robin får inte åka ut, okeej??! Han sjunger för bra och - framför allt - är för vacker för det <3

Tro inte jag har gett upp Johan. Han och RobinE var så humoristiska ^ ^ Det såg ut som om RobinE var Johan's storebrorsa och Johan såg ut som en wannabe : ] Wannabe RobinE, haha. Jag skrattade ihjäl meej, nära på >.<

Dom gör meej så lycklig. Båda två. J<3


min loggbok

Loooowe, Zusanna<'3

Kommentarer
♥ Anonym

Tycker oxå att Johan är bäst<3;D

2008-11-15 @ 21:27:27
URL: http://issann.blogg.se/
♥ Zusanna



Svar till --;

Good. För det ÄR han <33

2008-11-15 @ 22:14:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0