90210 <'33

Åh hejsan. Jag är ledsen, men datorn blev inte ledig förrens nu. Längtar till min mac-lapptopp!

Så. Imorse vaknade jag vid elva, läste lite i 'Eclipse' - håller på och läser om den, fast jag hade lovat meej själv att inte göra det, men jag kunde bara inte motstå, hehe ^^ - och sen så stack jag och Mikki ut och sålde lite ljus. Höll på tills kl. tre, men trots det har jag 6-7 paket kvar. Usch. Om du skulle vara interesserad är det bara att mejla meej; [email protected].


75 kr/paket. Det är fina ljus! Och man stöder HIK.

Sen var det meningen att jag skulle åka och träna. Men ingen kunde hänga med meej =/ Får försöka göra det innan träningen på tisdag.
Så jag satte meej och kollade klart på det jag hade spelat in från i fredags, smygpremiären av '90210'. Det var verkligen sjukt bra. Måste följas! Det är imorgon på Tv400, kl.20:00. Do not miss it. Jag har iaf fått en ny. Heh. Ty heter han i serien. Åhh, såååå vacker <333








handsome! <33'3



----------------------------------------------------------------------------------------------------------


maha, Johan var på kändispremiären. Och Robin med. (av '90210)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu skulle jag egentligen åka skridskor, men jag måste plugga för ett kemiprov imon + att jag måste göra massa matte. Uhuhuh. =(



Puss&Kraam

Zusanna<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0