första dan' var lamig -.-"

Heejsan hoppsan =)

Okeej, det där lät överdrivet glatt. Med tanke på mitt humör och hur jag har varit ida'. (Asså jag har varit helt trött och seg och deppig över att allt går tillbax till det normala, gammla tråkiga osv.) Men jag tyckte att du förtjänade en glad hälsning.

Idag var det ju första dan' i skolan, som sagt =/ Det funkade väl, men det var lite lamt och tröttigt (kan bero på att jag släckte vid 12 och fick 6 timmars sömn..kanske...). Kan spela början på Fur Elise på piano nu iaf. Fick bara VG+ på min krönika om Twilight=HP-jämförelsen du vet =(  Ucsh och tvi.

Nu har jag faktiskt inte så mycket läxor. Det känns helt amazing =D Ska bara skriva en hel låt tills fredag och börja med fysiken, men annars. O så ska jag på fiol ida' med. Får se om jag även hinner baka till kiosken där jag ska stå på onsdag. Gonna be great. Jag skriver receptet här sen.

Btw, när vi stod och väntade på bussen på röde påle så kom en 25:a som körde förbi, men det var inte många folk i den :@ Sen typ fem min. senare kom det en till 25:a.
Jag ba;
- "Den kommer säkert också att köra förbi för den kanske tror att vi åkte med den andra (asså den första) 25:an..."
Hahaha, vaddå, borde den inte se oss eller?? Undra' hur jag tänkte >.<'



Puss&Kraam

Zusanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0