Det gick bra : ]

Heejsveejs folk ; )

Idag är det riktigt kallt va? Det är det iaf här. Usch. It suck's with höst! Och vi går ju inte direkt mot varmare tider...

Inga läxor idag. Det är typ amazing. As-skönt. Så när jag kom hem tog jag meej friheten att kolla på förra veckan's avsnitt av 'True Blood'. mycket har jag haft att göra. Får väl kolla på gårdagens avsnitt på lördag eller nått. Då ska jag även se "Van Helsing" som är inspelat och kanske "Blade".. värsta filmlördan' ju! Med bara vampyr filmer : ] Hoppas bara jag får se...

Idag så hade jag ju fysik-redovisning om Leo. Den gick finfint. Läran sa att jag kanske hade kunnat "föreläst i något vuxnare folksamling". Eller han kanske inte formulerade det så, men du fattar ; )

Vi fick även skolfotona idag. Eller jag menar porträttfotona. Det blev ganska okeej. Faktiskt. Iaf inte hemskt.. Ni få se sen! Nu ska jag nämligen på bild+träning.

längtar till fredag.

           Puss&Kraam
                                                          Zusanna<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0