Eyy folk

Tja. Du kollade väll på potter-dockorna?? Jag själv tyckte i alla fall dom var grymt kul! >.< Sen har man ju olika humor då. Jag råkar ha bäst i alla fall.

På onsdag blire' HSM3!!! Shit , omg, fy vad jag läääängtar!! Sen ska jag nån dag i veckan ut och leta halloweenkläning (och naglar??), najsit värre. På fredag är det basar, då är alla välkomna upp till KFUM (ungdomens hus) och köpa lotter, m.m. Jag antar att jag blir tvungen att vara där hela kvällen. Fast jag kanske sticker iväg en snabbis till PlayPlanet och skaffar huggtänder. Hjälp va' kul!! Fy vad jag längtar efter dom!! =D ni ska få se sen hur vackert det blir, hah ^ ^, Sen är de' det vanliga, träning imon o läxor. Eko-rutan klar till tisdag, matte & so till fredag. Svenska krönika och utpressningsamtal på onsdag. Kommer bli hemskt  (spännande). + att det är idol på fredag o match och hajk i helgen. Får se om vi kan hinna med Sense med jag och nadjii. Hoppas det. Sen äre' looooooooooooov!! Man kan väl knappt längta mer.

----------------------------------------------------------------------------------------------
Nyss kom jag hem från fiolen. Ska ta meej en matbit innan jag gör franskan och fixar meej till sängen. kanske "hörs", annars gonatt'!



Puss&Kraam  

Zusanna<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0