"hajk" - kommer ni ihåg programmet? >.<

Hallå du. : ] Askul att du kom (igen?). Verkligen! =D

Kom hem vid 1 från lägret / hajken. Haha, jag vet inte vad man kallar det när sex styckna "ungdommar" sover över i kyrkan ^ ^ Men det var kuuuuul!!!

Så vad hittade vi på? Jo;
- bakade kärleksmums (jag gjorde meest! Eller, jag hällde iaf i sockret ^ ^)
- pysslade 3 armband och ett hanlsband
- spelade picturnary, inte flummigt at all?
- lagade taco. Eller jag gjorde la' inte direkt mycket. Som vanligt =)
- kollade på sex and the city
- sov
- var med på en gudstjänst. lamt
- åt
- läste låt den rätte komma in. har hunnit 99 sidor nu.

Det var mkt roligt som sagt. Fast en lite jobbig sak:
vi gick och la' oss vid halv 1
vi tänkte gå upp halv 8
det var vintertidstillbaka-ställning, men hade alla glömt
vi gick asså upp vid halv 7 istället
haha -.-"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Sitter och funderar på om jag ska på filmkvällen i norrahammar imon kl. 18:30. Får se vad de andra gör helt enkelt.


vad är detta för fågel?
en svan ffs!


Puss&Kraam

             Zusanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0