Bil-aga ^ ^

Jo, igår som sagt gjorde jag sammanfattningen om min vackra ekoruta. Det blev sådär bra tror jag. Du pallar nog inte läsa allt, så jag lägger inte ut det. Är du ändå interesserad, typ om man vill få insperation/tips för att du ska göra något liknande, så går det alltid att komentera inlägget så kan jag skicka arbetet till deej. Eller om du bara vill se hur det blev.. ; )
  Min bilaga som inhåller alla växter & kryp & djur blev i alla fall fin : ] Bilaga. Och så är det en ahlgrensbil i bark. Bil -aga. Hahaha, smart va? =)




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag var jag förövrigt på Utpressningssamtal som sagt. SYV var med, och mamma o Marri med förstås. Det var då meningen att vi, eleverna, skulle hålla i det. (Hur sjukt är inte det?!) Så jag satt och läste upp vad lärarna hade skrivit. Fast det var bara hälften av lärarna som hade komenterat. Resten hade bara satt kryss i "över marginal" - nivån. Irriterande? Mm, mkt! Man vill ju liksom veta om man ligger på antingen VG eller MVG - nivå. Annars blir det jobbigt i slutet. Men iaf, det stod rätt så bra saker där.

Sen så pratade jag då med SYV (studie-o-yrkes-vägledaren). Hon undrade vart jag ville gå på gymnasiet. Antingen Estet-Bild eller IB , sa jag då. Hon typ ba; ehh, what?! kändes det som. Haha. Dom programmen är inte ens lika juh! Men jag kan ändå inte bestämma meej. Det där samtalet gav nog inget. -.-" Usch, det är så sjukt svårt! (Återkommer)

Annars flöt dagen på. Men nu måste jag plugga;
- öva på franska "provet" - det muntiliga tills imon
- börja med SO typ "reflektionerna" eller uppsatsen eller vad man ska kalla det som ska vara klar tills på fredag
- börja renskriva krönikan - tills imon

              



Puss&Kraam

Zusanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0