Leonardo Da Vinci - work

Hallå ; )
Just nu så är jag i school lix. Det är inte direkt kul idag. Usch. först hade vi en grymt jobbig hinderbana på gympan som man typ skulle springa 100 gånger eller nått.  Den gav iaf motion/träning. Sen så hade vi svenska. Det var iof inte så jobbigt eftersom att jag bara satt och skrev rent hela min krönika på skrivstil. Ni ska få läsa den sen : ]

Ohh, Henrik gav meej "Låt den rätte komma in"!!! Ihh, jag gilalde inte Henrik så mkt innan. Nu har jag defenitivt ångrat meej! Han är bra, yeah. Ska läsa den på höstlovet hade jag tänkt =)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu så sitter jag som sagt här och letar fakta om Leonardo Da Vinci. Men inte aom konstnär - utan som vetenskapsman, på fysiken. Man ska samla fakta och sen skriva en redovisning och redovisa muntligt för alla. Lamt -.-" O min dator suger fett! För den är så himla seg. Om man skriver ett ord så kommer timglas och efter ett ord till så kommer timglas, osv.. öhh. Och nyss så skrev Sara ut nått. Då kom fakta om Leo' på baksidan. Och sen skrev Emelie ut. Då kom fakta om han på baksidan av hennes med. Och jag hade inte skrivit ut!! : @

när jag kommer hem ska jag göra so, åka på bild och sen kolla på true blood som jag spelade in igår. ihh.

självporträtt av Leo'. het?


Puss&Kraam
Zusanna<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0