lika, 5-5

Det blev lika. 5-5  =/ Så sorglit för vi kunde ha vunnit. Och i slutet skulle vi gå ner på två femmor och då får fyra-fem styckna "stå över". Och gissa vilka det blev. Eller a, en av dom i alla fall.. just det, ofc. JAG. Det är jämt jag som får sitta eller stå över. Snacka om bevis på att man är typ sämst i laget!! Fast man vänjer ju seej. Men det är alltid lite ledsamt ='/
---------------------------------------------------------------------------------------
Asså min lillebrossa är så laam -.-' Man får stå typ i en halvtimme och tjata om att han ska logga ut och att det är MIN tur nu. Det är mkt. jobbigt och irriterande. Han sitter antingen vid nått töntigt, meningslöst spel eller vid 'travian'. Det är nån lam sida där dom bygger byar och krigar och skit. Btw, så här heter hans by;


man ba ehh, okeej? genomtänkt??

Usch, mamma snackade om att jag kanske får dataförbud!! :o Vi får verkligen hålla tummarna för att jag inte ska få det. Men då vet ni varför jag är så lam och ouppdaterande o allt.



Puss&Kraam
Zusanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0