Oh My ... ZAC

Tjänare. Det finns nog ingen grymmare. Asså Omg, ni skulle sett!!! ZAC EFRON är grymmast i stan', hell yeah! Allvarligt, den var typ perfekt. Zac, Zac, ZAC <3
 

Jag vågar inte säjja för mycket nu, med tanke på er som tänker kolla på filmen lix. Så recentionen får vänta. Kan bara säjja att Zac är grym vacker. För vacker för att inte vara min, egentligen .. =/

Vackrast är han ändå i scenen/nummret där de dansar på en typ "bilskrot". Asså shit my god. Jag typ avlider! Det är förövrigt filmens bästa sång/låt när dom gör det. I looooowe "the boys are back" !!! Nummer 7 här Heelt fantastisk.


Nu vet jag förövrigt varför jag vill bli skådespelare & känd.


MIssa inte "True Blood" på Canal+ nu kl. 22.00!! Gonna be great.


Puss&Kraam
Zusanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0