Svensson Svensson =)

Gomorron', gomorron'

Jacks' har fortfarande inte gett tillbax datamusen. Pappa kom på att:
man kunde koppla in den gammla trådlösa
Problemet är att den inte funkar idag och nu har jag daaaamp! -.-" Så jag får styra med tangentbordet lixom =/

Vaknade iaf vid halv 11 och åt frukost framför Svensson Svensson vi spelat in från i lördags. Asså det slår det mesta måte jag säjja! Så grym ROLIGT =)
------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ska jag göra meej i ordning. Jag och Nadjii ska till stan' och jag SKA köpa tänder nu. Och klänning. Sen äter vi väl och går på SENSE : ]

                                                     

                                                      Lowe, Zusanna<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0