Björn ?! aahhhhh!!!

Gode' morgon : ]
Trevlogt att du kom. Det är det alltid. Besök är lixom alltid kul, det tycker väl du också? Just det, so keep on comin' here! =)

Igår så var jag ju som sagt på SENSE med Nadj. Vi var där i tre timmar, från 4-7. Och dom stängde kl. 7.. x) Det var lite pinsamt ! haha.
När ni kom dit vid fyra så köpte vi varsitt 10-kort för 350 kr. O så fick vi våra första stjärnor. Sen så sa hon i receptionen att det var ett extra-insatt Disko-arobix pass som vi kunde gå på vid 4. Så det gjorde vi.. Jag vet inte om du har varit på areobix nån gång, men jag kan säjja att det var grymt jobbigt ! Och typ pinsamt, för vi var yngst och sämst. Åtminstonne jag, jag sööög verkligen. Det var typ assvårt attt hänga med och iksom göra rätt, t.ex. när vi gjorde något konstigt "danseteg" så både såg jag ut & kände meej som en zombie >.< Men - det var kuul! Och nyttigt, man tränade ju verkligen. Som Nadjii sa:
 " Det HÄR kan man kalla gympa!"
Så sant så.

Efter passet så körde vi styrka. Det var ju lite jobbigt som vanligt. Sen körde vi även på de där "gå/springmaskinerna" som jag inte vet var dom heter. Jag körde kondition i 13 min. Sen var klockan fem över halv 7. Och så kollade vi i busstidtabellen o så ba gick bussen för 3 minuter sen och nästa skulle gå kvart över sju. Så vi gick ut igen och jag körde kondition på "steppmaskinen" istället. Sen stängde det och vi stack ner ill Juneporten och vänta

Yey. Sen kom älskade IDOL!!!!
Yazmina åkte ut ='/ Asså alvarligt, hon var/är nog typ väääärldens vackraste!! Shit va' avis jag är. Hur mycket som helst.


och klänningen var totally amazing! en sån vill jag ha!!


Yazmina. Vakcer vacker vacker. <'3

Och sen så sjöng Robin. Omg även han är mkt. vacker. Såg ni byxorna/jeansen han hade på seej eller?! Det var bara sååå fint! Sånna jeans ska ni ha boys, det är grejjer det !


superfint, eller hur ?! : ]

men den största stjärnan är ju, som alltid Johan. Han är bäst helt enkelt.

Åh, han var så vacker idag. Röda läppar, fint sminkade ögon, vacker hatt, amazing hår... helt enekel VACKRAsT! <'3

-----------------------------------------------------------------------------------------
Nu ska jag klä på meej och duscha. Sen ska jag göra något helt otroligt. Jag kan inte fatta att det är sant själv. Nämligen gå och kolla på älskade BJÖRN Gustafsson på konserthuset!!! Kommer bli amazing. Men jag kan inte tror det. Än. Som han vad han nu heter sjunger:
"Who the hell is gonna belive me,
I don´t belive it myself"

Känns så.


Puss&Kraam
Zusanna

Kommentarer
♥ Elisa

Alice och Anna är ju typ bäst!:D <3

Fast dom andra e också bra ;)

2008-10-18 @ 23:45:06
♥ Zusanna

Svar: nä.. JOHAN är bäst! inse fakta. Fast Alice är med bra.

2008-10-20 @ 15:55:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0