I think about the way you live and breath



Jag var så sjukt sugen på piggelin, men jag hittade ingen =/  Så jag fick ta en Billy´s Hawaii istället = )
Ahh,.!  Jag har musikprov imon på 7 dataskrivna sidor om bluesen's och rocken's historia,  så jag hinner inte skriva mer. Ska nämligen:
- tlll biblioteket, bussen går 17:06
- sen på bild, som iof ligger i biblioteket, kl. 18:00-19:30
- sen åker jag buss hem och byter om och kanske äter lite
- sen åker jag buss till träningen kl. 20:30
- och den är slut vid 22:00
- sooooova!

Fattar du varför jag måste plugga nu och inte hinner skriva..? = ) good.

Imon ska jag blogga mer. Då ska jag och Nadjii på styrketräning för första gången.. Känner meej nervös och tror att jag kommer skämma ut meej.. Nä men det ska nog gå bra (*host*) ; ) Vi ska till Sense (gymmet).



Ps. Avmålad..Ds.

                                                            


                                                        Puss & Kraam
                                                                              Zusanna
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0