Bu för BR. Yey för filmkväll.

Tjèna mors ; )

Asnajs att the datamus' nu är lagad i alla fall. Får väl se hur länge den håller...

Igår så var jag som sagt på stan' och snurrade runt. (På bussen dit var han från estet musik jag skrivit om :o jag ba; shit! För att citera dom på Fredag hela veckan; "så jäla' piiinsamt!") Herrejössenes va' många trista klädaffärer det finns. Men bara EN leksaksaffär =( Och den suuuger fett. BR. Jag hatar BR. Eller ogillar starkt i alla fall. Usch det är typ helt rött och äckligt överallt. Man får ju vad-det-nu-heter kleumastrafobi där inne eller nått. + att de ändå tänderna de hade var ju asmobbade. Jag köpte dom för 24,50 kr. Dom söööög. Ser ut som om jag har värsta något sjukt i munnen när den är stängd och jag kan inte prata med dom inne. O dom ba' åker ner. O ser grymt overkliga ut. Nä, fy. Så nu får vi verkligen hoppas att Play Planet har några perfekta. Probably not, men de kanske har några bättre iaf. Synd ba' att de har gått i konkurs. Det hade de deffinetivt inte gjort om de fick ligga inne i stan', typ istället för BR. Det hade varit mkt naajs. Men nu ska de stänga. Så utförsäljningen börjar på torsdag (det är alltså inte öppet nu). Då ska jag dit!

Jag hittade iaf lite andra saker. Ni får se sen.
O så käkade jag på MotorCykel'Donalds. Fy . *Dåligt samvete som tusan.*

After det så tränade vi och sen köpte jag lite nötter och banan-chipsICA. Namn. O så snodde vi bussen hem (snodde=tog ^ ^) där vi fick skjuts av Mirres mamma till Norrahammar. Vi skulle på filmkväll ju! Jag, Nadjii och Mirre. Det var roligt =) Vi kollade på Bert (hahahaha!), köde lite tävlingar, åt pizza (*ännu dåligare sammvete*) och kollade på filmen Blood Diamond. Den var inte bra.


Med Leonadro Da Caprio. Han är ful.

Just det. Vi snackade vampyrer & Twilight med. Eller - jag och en som hette Johanna snackade wampyres. Hon var jättesnäll och allt. Och det är ju jämt så kul med andra fans! = D Hoppas vi kommer fortsätta att vara vänner.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Efter den där filmkvällen var jag glad, men trött. Trots det lade jag meej och läste FRIDA och bok när jag kom hem. -.-' Undra' varför egentligen, haha. Så jag somna vid halv 3 och blev väckt 6 timmar senare av småglinen. Asnajs? Not.

Nu ska jag duscha. Sen ska jag till stan' och köpa klänning och periodkort till nästa månad. O efter that: Träning!

Bloggar later



Puss&Kraam
               Zusanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0