Yrkesmässan & MÅNSAN!!!

Månsan ska vara med i mello. Och sjunga och allt. Omg, omg, omg. Fattar du hur otroligt glad jag är eller?? =D Jag höll på att av glädjeryck när jag läste det ^ ^, Asså fatta. Han kommer äga ut alla. Hoppas han vinner. Jag tror han kan ha stor chans i ESC, eller vad tror du ??
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har jag varit på yrkesmässan med skolan. Haha, det var typ i nån sån här mässalokal och så var det masa bord överallt och massa elever, lärare & brochyrer. ! Sen så fick man då 1½ timme på seej att gå runt och prata med alla och och det gick ut på att ta så mkt. brochyrer som möjligt! ^.^ Jag viste ju redan att jag ville gå på antingen Estet-Bild, Estet-Teater eller IB. Så man kan väl inte direkt säjja att man blev klokare på det här. -.-" Men jag återkommer probably senare om gymnasiet.


"några" brochyrer blev det                                           något överpyntad jacka ? ^ ^,

Btw., i bussen dit så hade alla nior på skolan (6 st.) tryckt ihop seej i en liten buss, den var mindre än en vanlig 1:a.Det var "en aning" trångt + att det var ont om syre! Till råga på allt så envisades killarna i Nadjii's klass att "sjunga" (= skrika) hejjaramsor om allt och inget. Dock mest HV. Men det var jobbigt för öronen kan jag säjja!
....................................
Antar att jag ska plugga franska till det stora provet imon =S Kommer bli hemskt. Och jag ska till bilden vid halv 6 sen på träning direkt efter, så jag kommer hem vid halv 11. Alltså har jag typ en timme på meej nu (!). Du fattar att jag måste dra nu dåva'? gowd : ]




Puss&Kraam

Zusanna♥






Kommentarer
♥ fanny

har du fått den svarta jackan av mig ? (:

2008-10-16 @ 18:19:51
♥ Zusanna

svar: nä.. Varför tror du det? ^.^

2008-10-17 @ 15:12:45
♥ fanny

för att jag har haft en sån jacka och jag gav den till någon och jag trodde det var du :P men skitsamma :P

2008-10-17 @ 20:14:23
♥ Zusanna

Svar: haha, okeej =P

2008-10-18 @ 11:43:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0