Naturrutan..? :o

Tjaao =)
Jag var hemma och åt på håltimman idag. När jag skulle cykla till skolan igen så hörde jag ljud ifrån skogen, det läte som antingen grävmaskiner av något slag eller nånslags motorsåg. Då tänkte jag så här; 'bara dom inte förstör min naturruta..'.
 Sen kom jag hem och fixade på datorn, "pysslade" o lite mer. Sen skulle jag och mamma ner till min naturruta. Då ser det ut så här där kojjan var:

<----- kojjan var till vänster om denna bild

Whaaat?!! tänkte vi. Fick typ en chock och hittade inte ens stigen. vi trodde de bara hade röjt lite vid bron. Tillslut hittade jag fram till min "ruta". Då såg den mer ut såhär:



             
Ja man tackar ja'

Så vi får se hur det blir. På tal om det så har dom huggit ner mikkis ruta med. Och den var vid elljusan.. ? -.-"

 Nu har jag varit på innebandyträääning =D
Första gången i år. Det var kuuul. Men kände meej lite dum. Typ ovan och gjorde massa fel hela tiden. O shit vad svettig man blev, haha. Asså hjälp.. Men det var som sagt föröösta träningen. Det borde förklara lite. I alla fall.



sovmorgon till halv 10 imon


Puss & Kraam
                                     Zusanna
Breaking Dawn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0