NUMB3RS

Nu sitter jag och kollar på 'Numb3rs'. Det är sååå bäst! Asså jag älskar det programmet. 22.25 på 4:an på fredagar. Watch. It´s worth it!
Handlar om FBI som löser olika skumma, invecklade brott. Huvudpersonerna Don (som är "boss" i sitt FBI-gäng) och Charlie (ett geni som typ alltid löser allt och kommer på massa smartheter) är syskon och dom är typ snygga =) Don är typ såhär snygg-aktig medans Charlie är mer söt-aktig med sitt lockiga hår. Han är jättekul, men jag kan ändå inte välja vem av dom jag gillar mest..  Men jag diggar dom starkt! , glöm inte - fredagar kl. 22.25 , på 4:an.



Don & Charlie <3                                            Rob Morrw & David Krumholtz


NUMB3RS <3

Puss&Kraam
                Zusanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0