Jag ska strypa honom långsamt, långsamt (med hjälp av Emelie)!!

Uuuuhuhuhuhhuhuhuh!! :'(
Jag avlider!
Det var så sjukt, så sjukt nära. O så ba förstör han allt.
Asså hur kan dom låta han dömma???!!
SKANDAL!!!
6%¤¤%&(&/34¤3242354""352@@$£€4657£5346 Andersson!!!
Aahhhh :@
Så hemskt är det.
Det var sååååå nära att vi vann mot dom gröna, fula ogräsen.
O så kommer han den hemske saken och DÖMMER BORT DET O SÅ VIKTIGA MÅLET!!!!
Hur kan man ????!!!
Jag förstår inte.
O sen kommer han och ger oss massa utvisningar.
Vi hade inte gjort ett skit mer än äcklena, tvärt om!
Usch.
Så himla hemskt är det!
:'( :'( :'(
Asså seriööööst!!!?!
Jag som hade sett så mycket fram emot en ny guldfest.
För känslan från förra året var obeskrivlit härlig.
Istället så sitter jag här och gråter.
Damn.
Jag avlider!!!
Och jaa, jag är en av de sämsta förlorarna i världshistorien. Who cares?



PS. Detta handlade om matchen Hv-Färjestad som spelades ikväll. DS.


//Z<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0