Mellbyh tomorrow? :D :D :D

Idag kände jag att det var dags att ta tag i saker. Igår satt jag bara och degade framför datorn, men idag ska jag fräscha upp meej, städa rummet, göra massa läxor, packa och brodera.

För imon kanske vi ska åka till Mellby (till våran sommarstuga i Mellbystrand)!! Wiiihoo :D
Därför måste allt sånt vara fixat tills min fransman Juliette kommer på söndag.

Så imon ska jag till skolan och direkt efter det sticker vi nog till Mellby! :D
Havet, here I come!


Havet i Mellby förra sommaren <3333333


stranden.


Hund på stranden <333 åhh, lowe it!!

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/457894/zusannas-placelt3?claim=mknb8knym6n">Följ min blogg med bloglovin</a>




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0