christmas-holiday.



Nu har jag JULLOV! (Vi hade avslutning i fredags, men jag räknar inte med helgen(då har man ju ledigt ändå.))
Det innebär att jag har gått estet-teater linjen på gymnasiet i ett halvår. Wooowah. Det gick snabbt. Tiden har verkligen flugit fram. Men det är ju så att tiden går snabbt när man har roligt.

Och roligt är något jag verkligen har haft. Jag hamnade i den bästa, finaste klassen. Så är det bara. Alla klass-kvällar, våra föreställningar-som-vi-egentligen-inte-får-ha-förrän-i-tvåan, alla dryga skämt, lama lektioner, slappa håltimmar - helt enkelt allt har varit bra!
Jag ser verkligen fram emot 2½ år(5 terminer) till med er, ES1B. Och de ska bli ännu bättre!

(Men nu har jag tre veckors jullov där jag ska hinna med att; göra en fotobok, fira jul, åka skidor i Trysil, titta på filmer, träffa fina vänner, skratta, baka, ringa in det nya året & läsa. med mera.)



Kommentarer
♥ S A N N A S . R U M - ny design!

Får passa på att önska dig en god jul (:

Har du önskat dig något speciellt? ♥

2009-12-21 @ 15:03:35
URL: http://sannasrum.blogg.se/
♥ Matilda den förste!

Ja :D

känner samma sak : D

2009-12-21 @ 17:23:39
♥ Matilda den andre!

Jag instämmer med Matilda den förste!

2009-12-22 @ 13:28:22
♥ Emma

Ja, vi är faktiskt helt awesome!

2009-12-23 @ 22:54:29
URL: http://emzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0