snöff.

Pjuh. Nu tog jag en liten paus i min julkorts-verkstad för idag. Jag har gjort hälften. De blir rätt bra, tycker jag själv. Med tanke på min hjärnverksamhet, min brist på tid & material och det trånga utrymmet jag har att arbeta på. Tyvärr vågar jag inte visa er bilder på hur de ser ut. Det kan ju hända att någon, som inte får, råkar se...

Idag hade min grupp historia-redovisning. den blev lite FAIL. Vi hade 20 min på oss. Efter halva redovisningen så säger läraren "Nu har ni hållt på i 17 minuter". Haha. Och då hade vi lika mycket kvar som sagt. Så vi körde på ändå. Och även om det höll på i ca 40 minuter så verkade publiken gilla det. Särskilt mycket gillade de vårat fina rollspel i slutet ;D Min grupp hade roligast & var bäst!

Efter skolan gick jag + 3 och lekte med snön i Stadsparken. Egentligen skulle vi ha åkt pulka, men det blev inte så. Det var najs ändå! (Dock lite kallt att åka rutchkana med strumpbyxor. Och conversen läckte in.) Nu har jag i alla fall använt snön, det känns great!




Kommentarer
♥ STOCKHOLMSJENNA - Hästbloggen för dig!

satt och funderade just idag...vem sjutton skickar julkort fortfarande :P

2009-12-16 @ 21:08:33
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0