Hahaha, denna är bra den ^.^

Nu ska jag till 'Tonår' för att se på film : ] Får se om det blir 'Björn's DvD' eller 'Twilight'. Jag för min del känner att jag vill se Björn, för jag har inte hunnit se den än. Vi har ju ingen DvD-spelare (pga "olyckan", aka översvämningen). Så jag ska ta med den.

Nu tänker du väl;
"What??! :O Var inte hon värsta 'Twilight'-fanet?"
Joo visst är jag det, men man vill ju inte "tröttna". Eller det går ju inte att tröttna på 'Twilight', men jag känner att jag vill få en "minnesuppfräshare" när jag får den äkta DvD:n i april (japp, den är beställd). Fattar du? Jag vill liksom inte komma ihåg varenda detalj...

Men om vi ska se den går det med bra. Det är ju ändå 3 månader kvar (!!).


Menar det. Palla upprepa.


Puss&Kraam
              Zusanna<'3

Kommentarer
♥ lisa

twilight är bäst!

2009-02-05 @ 10:56:04
URL: http://lissapersson.blogg.se/
♥ Mischka

haha rolig bild

2009-02-05 @ 12:27:55
URL: http://miischka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0