information.

Hejhej.

Sorry. Himla internet-saken funkade inte igår :@  Och idag har jag haft fullt upp (jobb och städa). Det är därför jag inte har bloggat... Men det kommer!

Sen skulle jag också säga att det var åratal sen senaste "Dagens Outfit". Nyår var faktiskt senast faktiskt (?!). Ojj. Jag är ledsen för det. Men det har sina skäl. Dels så är det så himla kallt på vintern, så det blir mest att man har bara en tröjja och jeans. Inte så kul. Sen har jag inte uppdaterat garderoben heller, så jag har bara "gamla" outfits liksom. Och det är ju inte så kul. Och plus att photoshop inte funkar på denna datorn längre, det har typ gått ut! =( Så det är anledningarna.
Men jag lovar att det kommer tillbaks till våren!

Jag har även funderat på att göra en ny header väldigt länge, men det blir helt enkelt inte av. Tiden räcker inte riktigt till. Och nu när jag inte har potoshop så är det omöjligt. Men jag har ungefär kommit på hur den ska se ut, i hjärnan.
Så när photoshop kommer tillbaks så ska jag göra den nya headern! =)

En sista sak är att jag hade tänkt byta namn på lite kategorier. Det låter så tråkigt och vanligt med typ "shopping" ect. Så bli inte rädd, det är samma innehåll! Haha.


åh, jag älskar denna tårtan!


Puss&Kraam
       Zusanna<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0