Rob vs Zac

Yes, here you are. Vem är vackrast? Lätt val. Vem vill man ha? Ännu lättare!


Robert Pattinson.                        Zac Efron
[Edward Cullen in Twilight]          [Troy Bolton in HSM]






Jag har ju sagt det hela tiden. Vaaaarför kunde inte Zac få spela Edward istället. Han skulle gjort det så sjukt mycket bättre! Edward ska vara typ det vackraste på jorden (som Zac är), inte en ful, äcklig tönt (som Rob).

Åhh, irriterande. Han förstör hela filmen. Zac hade lyft den.
Säjjer bara så här;

Zac is HOT,
Rob is NOT!

Jag tar definetivt Zackie. Vem tar du?

 

   //Z<'3

Kommentarer
♥ emma

Haha jag håller med.



& det du kommenterade, jag är likadan. grejen är att jag inte alls har dåliga betyg, har skitbra, men då blir jag ju stressad över att behålla dom. heh.

2009-02-13 @ 20:37:36
URL: http://emaaaas.blogg.se/
♥ Becca

Robert Pattinson! LÄTT

2009-02-14 @ 14:22:37
URL: http://myworldinwords.blogg.se/
♥ natta

zac givet! ;)

2009-02-14 @ 16:51:19
URL: http://natalies.se
♥ Sanna

Robert Pattinson såklart. Dessutom ska Edward vara en man, ingen liten nördig grabb. Tror verkligen inte någon på denna jord skulle gjort det bättre än Rob. Klockrent skådespeleri! :)

2009-02-15 @ 09:57:21
♥ emma

oj du har jättebra betyg du med då :) vad vill du gå för skola sen? heh.

2009-02-15 @ 14:07:37
URL: http://emaaaas.blogg.se/
♥ Zusanna the Måns-fan

Svar till Sanna;

wtf??! :O

Det finns hur många som helst som är vackrare än Rob. Han är fuuuuul!! Och Edward ska vara PERFEKT. Det är han knappast asså.



och Zac är en sjukligt vacker kille. I första HSM är han liten jaa, men det har gått massa år sen den och nu är han faktiskt över 20. Alltså vuxen. Och han är så perfekt att han hade gjort rollen a lot better.

2009-02-17 @ 15:00:52
URL: http://zusannas.blogg.se/
♥ Mikki

F*n heller att zac skulle passa bättre.. rob e fan den vackraste på jorden och det ska edward också vara.. så det är luungt! och zac ser så liten ut, skulle inte passa i mina ögon! innse fakta Robert Pattinson är bäst!! <333333

2009-03-17 @ 16:54:50
♥ Twilight-nörden

Rob! ;)

Men tänk.. de är två helt olika skådespelare. Tror faktiskt inte Zac skulle passa sm Edward. Rob är den typ av skådespelare som passar Edward men Zac är lite mer... sprallig skådespelare xD Som passar till sånja filmer som tex High School Musical.



Och till vem som är snyggast.. ROB! <3

Du har ju tagit bra bilder på Zac och de sämsta på Rob jue.. Fuskigt. xD

2010-06-13 @ 23:44:05
♥ *Svar till Twilight-nörden:

Ja dom är olika. Men uhh, Rob är så sjukt sunkig :S

Zac däremot är underbart vacker och väldigt nära perfektion mina ögon. Därför skulle han självklart göra rollen bättre. Jag menar, han kan ju göra mer än musikaler.



Det var inte jag som valde ut bilderna, jag hittade denna jämförelsen nånstans. men jag tycker att bilderna tydligt spelar hur man uppfattar personerna.



//Zusanna

2010-06-14 @ 21:25:13
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0