shower-time

Godagens! Hoppas allt är great.

Själv gick jag upp vid tolv. Och nu har jag segat meej lite; läst bok & checkat bloggar. Uhuhu, idag är det optikern som gäller! Vill inte, måste. Vi ska åka om 1½ timma, och jag har inte börjat duscha än...hehe. Hatar man det så hatar man det och då drar man seej verkligen för att hoppa in. Men har man äckligt hår så måste man. Duscha alltså.

När jag kommer hem blir det väl mer dator (hoppas jag ^^), jag ska skicka iväg ett brev med pengar till Johan's födelsedagspresent, jag ska dammsuga och kanske kolla på 'Let's Dance'.

Vad händer på programet hos deej?

juste - glöm inte komentera : ]


är denna finast?


Cheers,
                    Zusanna<'3

Kommentarer
♥ sabina kjellhard

hejhopp. kul att du ska skicka pengar^^ för det är somsagt till mig (A) haha. Eller har du skickat eller ska du skicka? <3

2009-01-31 @ 09:21:37
URL: http://somsabina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0