optikern var snäll

Hello Honeys!

Det gick bra. Det gick faktiskt bra. Jag kan knappt inte tro det, men optikern sa;
"Det verkar som om dina ögon börjar stanna upp (att växa)"
Yeees! Så jag kanske inte ska byta styrka, eller så skulle jag bara byta lite, jag fattade inte riktigt vad hon snackade om ^^ Jag fick också några slags ögondroppar som jag ska ha när jag spelar fiol bl.a. för då "fastnar" linserna och det känns som om de ska åka ut. Men det är bara för att jag kollar på ett och samma ställe hela tiden och glömmer och blinka. Men tar jag dom här ögondropparna innan jag börjar spela så återfuktas ögonen och då kanske det går bättre. Vi får se  : )

Jag hade föresten helt glömt att det var Superfredag idag. Det måste man ju gå på! På programmet står det:
- 'Kamelrace -09'
Det hade vi förra året också och jag tror jag och Hanna kom sist. Hehe.


innan träningen igår.


efter träningen igår.
ser ut som jag har ont nån stans! haha


Hur ser dina kvällsplaner ut?


Puss&Kraam
        Zusanna<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0