so I'm asking why

Kom nyss hem ifrån Åsa-sjön där jag tillbringade de senaste timmarna med att bada, frysa & läsa HP (Dumby har precis dött och alla är arga på Snape...). Trevligt.

Men usch, var åskan hos er också? typ runt 2-3 tiden. Helt hemskt var det. Jag satt i källaren med min lillasyster och grät, samtidigt som vi försökte skriva på varandras ryggar för att tänka på något annat. Haha.
Och ni skulle ha sett hur det haglade/regnade. Mamma skulle bara gå och stänga en dörr, hon var väl ute i ca. 2 sekunder och när hon kom in så var hon dyngsur. Hahaha. Sen när vi åkte bil så såg vi att ett fönster hade gått sönder på nåns hus för att det hade regnat så mycket. Jeez.

Hoppas att det inte kommer mer åska på ett långt, långt tag. Jag vet inte om jag klarar av mer.
Imon ska jag på min kusin's konfa och nu ska jag äta jordgubbar!


my window



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0