today, yesterday and the days before

Tja!
Igår var jag hemma med min lillasyster och det blir dessamma idag. Spela lite badminton, kolla på när hon badar med sin kompis i poolen och kolla på HP & Hemligheternas kammare. Vi såg De vises sten igår, tänkt kolla på en varje dag denna veckan :D Åhh, 1:an är så sjukt gullig <3

I söndags var jag med kära Nadjii på bio. Vi kollade på 'Snuten i varuhuset'. Väldigt rolig komedi måste jag säga! :D Haha.
O så var det roligt att träffa Nadjii igen, var nästan en månad sen sist!!
Så det var mys :D

I lördags var jag o kollade på min kusins konfa och sen åkte vi till 'Pallas Athena' och åt. Älskar grekisk mat och det är ju så mysigt där inne! =) Det var mycket trevligt, och att få träffa släktingar och sånt igen.
På kvällen åkte vi o kollade på mormor&morfar's nya lägenhet.


det var rätt laamt...


lillasyster ville inte vara med på kort


kolla vilket fett med coolt rum i mormor&morfar's nya hus!! :D
och det ska dom måla helvitt...


Hund, alltid lika fin




Kommentarer
♥ H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* hihi okej :)

2009-07-07 @ 22:05:38
URL: http://haaiidi.blogg.se/
♥ Nadja

Aaa, det var lite sjuk humor i den filmen ;D

Det var roooligt att se dig med Zanni<3

2009-07-08 @ 10:41:53
♥ Nina

aww, vad gullig du är gumman =)

2009-07-09 @ 11:22:30
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0