just three days left!

Goddag vänner :D

Här sitter jag och försöker göra min läxa om konstnären Edgar Degas. Han har gjort skitfina målningar på balettdansöser!
Problemet är att jag ska samla fakta om honom och sen skriva lite text, men det finns ju knappt nån fakta! Det ända som finns är typ jättedåliga sidor. På engelska. Huh, laaamt -.-
Men jag får försöka skriva lite i alla fall...

Senare, när jag har fixat faktan och det, så ska jag damsuga mitt rum och duscha och sånt. Kanske fixa min suck-fest-klänning också ; )
Och just det... jag ska ringa min tränare och säga att jag slutar på innebandyn (om det går?). Jag pallar inte mer, har tröttnat. Och vi ska tydligen bli ännu mer seriösa och allt. Men nä, det orkar jag inte. Så jag ska ringa och säga upp meej. Usch. Jag vill inte, så sjukt pinsamt!! Uhh...

Nä, men åter till Edgar då. Ni kan få se lite bilder ifrån igår medans jag jobbar :D











Är det nationaldag så är det...


Kommentarer
♥ marre

gillar dina nagler. coola som fan!

2009-06-07 @ 18:07:36
♥ Zusanna

SVAR till marre;

taack så mycket! :D

2009-06-08 @ 21:44:28
URL: http://zusannas.blogg.se/
♥ Emma

skit coola naglar :o

du verkar vara en fräck liten prick haha ;)

2009-06-14 @ 21:46:21
URL: http://daniemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0