Är inte detta otur över oturen???!

Heejsan.

Jag kan inte tro att det är sant. Watch this:

Okeej, jag går in på Måns's sida och blir jättelycklig över att turnédatumen har kommit (som jag har längtat!). Och så ser jag att han kommer till Jönköping, yeeeey, ännu mera glad :D :D

Och sen ser jag att det är den 29:e (mars). Av alla dagar på detta året så valde dom (/han?) 29:e mars???! Det kan inte vara sant. Den enda dagen på året (okeej, kanske lite överdrift, men ändå) som jag är bortrest. Och DÅ ska han komma HIT??! Herregud. Jag typ dog.
Om det bara hade varit så att jag hade otur denna gången så skulle jag väl överlevt.Men så är inte fallet.

Nä, förra året var det diggiloo (med Måns). Vi hade köpt biljetter. Och sen helt plötsligt ska vi åka till Ungern när diggiloo är. Nähä, då fick jag hoppa över diggiloo och sälja biljetterna, för jag kunde ju inte vara hemma själv.

Och sen året innan det, då var han i Jönköping igen. Men då firade mormor och morfar guldbröllop, så jag var ju såklart tvungen att gå på det. Och missade honom igen.

Är inte detta otur, eller är det otur??! TRE gånger har han bestämmt seej för att komma till Jönköping. Och ALLA gånger har jag varit borta. Det är helt sjukt.

Nu dör jag lite (massa) här. Och jag kommer garanterat ha avlidit tills imon.


//Z<'3

Kommentarer
♥ Linnea

Sv: Nej, han får bara prata med kompisar :(

2009-03-17 @ 16:47:37
URL: http://linneafranzen.blogg.se/
♥ sabinakjellhard

gud vad tråkigt, men kan ni inte avboka resan då? eller att du sover hos någon släkting?

2009-03-17 @ 16:57:31
URL: http://somsabina.webblogg.se/
♥ E

nej fy vad synd jag tycker om dig :P så segt

2009-03-18 @ 20:28:03
URL: http://emaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0