den STORA dagen för en viss MP

Yes, så är det. Äntligen är det dags. Om lite mer än två timmar går han upp i globen och kör sin fina låt Hope&Glory.

Måns, Måns, Måns, Måns Zelmerlöw. Finns det någon bättre? Skulle inte tro det.
Finns det någon bättre låt i år?
Skulle inte tro det.
Finns det någon som dansar och sjunger bättre?
Skulle inte tro det.
Finns det någon som har ett vackrare leende?
Skulle inte tro det.
Finns det någon värdigare vinnare i år?
Skulle inte tro det.
Finns det någon som skulle bli lyckligare för att vinna?
Skulle inte tro det.
Finns det nån annan som har fans som skulle gråta och skrika och hyperventilera i tre dagar om han vann?
Skulle inte tro det.

Så som det sistnämnda skulle jag nog reagera. Det är en otrolig känsla om det går bra för ens idol. Om en idol är supermegajättevärsta-lycklig. Om ens idol så fruktansvärt vill vinna Mello och om en idol av hela sitt hjärta vill representera Swerige i ESC och får göra det. Då kommer känslorna på en gång. Ja då kommer alla känslorna på en och samma gå-å-å-ång.

Please,please,please,please,please. Rösta på Måns för hans skull. Om det är svårt, rösta på Måns för min skull.


vackraste, finaste, underbaraste <3333


Och om ni inte vill rösta ändå, så kan ni väl rösta för att få se honom hoppa BangyJump imon? Det har han lovat att köra. Dessutom ska han åka Vasa-loppet nästa år. Kolla själva;

Måns lovar att hoppa BangyJump om han vinner

eller kolla här (EMD sjunger en av mina älsklingslåtar i början!!)


EMD sjunger 'We can", intervju med Måns, Emila & Sofia




Please. BangyJump blir kul!! //Z<'3


Kommentarer
♥ Emmy

Du verkar ha liknande intressen som jag, bara att jag har något rejält emot hela melodifestivalstjosan >_<



William Moseley som du har i headern på din blogg <33333333333333333

2009-03-14 @ 19:08:00
URL: http://boooookit.blogspot.com
♥ Emmy

upptäckte visst att du tyckte att jag skulle försvara mig varför jag gillar titeln "så länge vi båda andas" med XD



hmm Ed säger ett flertal ggr att de inte känner smaker eller lukter om de inte andas. och att de därför gör det fast de inte måste. De tycker att det är obehagligt att inte göra det.



Alltså är det en ganska gullig översättning eftersom "så länge vi båda lever" inte fungerar alls :p



2009-03-14 @ 19:11:00
URL: http://boooookit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0