Det var ju typiskt -.-'

I torsdags förra veckan mådde jag inte alls bra, men jag stod ut hela dagen i skolan. Sen stannae jag hemma på fredagen och vilade hela lördagen. Jag hade nån jobbig förkylning.

Efter det så började jag bli bättre och bättre, men i igår så gick det helt plötsligt ner igen. Det var precis att jag orkade med skolan. Jag var såååhääär när på att gå hem.

Och nu sitter jag här i min pyjamas efter att ha sovit till halv 12. Skönt, men jag är inte så pigg nu. Väldigt snuvig/täppt, hes (fast det låter så naajs, så det gör inget!), huvudvärk och trött är så jag känner meej nu. Men jag måste bli frisk tills på lördag och söndag :O Särskilt söndag...
 
Dags för frukost! Sen blir det plugg, plugg, plugg, måste bl.a ta igen allt som jag missar idag. Efter maten får du se något roligt.. ; )


hahaha, sweetie Will <3

//Z<'3

Kommentarer
♥ Mirela

kommer du ihåg han från kyrkan?! han va heeet och så jälva lika will (a'

2009-03-26 @ 16:52:55
URL: http://timeislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0