du tar min hand och visar vägen

Nu var det dags igen.

Att blogga. Vi börjar med en ursäkt.

Förlåt om jag har varit så laam och kass på att uppdatera denna veckan, och typ förra också. Men med allt jag har haft att göra; läxor, träning, "fritidsaktiviteter", skola, ect. så har det varit rätt så svårt att få tillgång och tid till datorn.
I och för seej har jag varit hemma från skolan idag p.g.a. mitt kassa tillstånd, men jag har verkligen inte haft ork att skriva. Förrens nu. Det kanske förstås, eller?

Sådär. Med den lilla ursäkten hoppas jag att allt kan återgå till det normala. Jag har en hel hög med idéer och tankar till inlägg som jag skulle vilja göra. Så jag hoppas att du fortsätter läsa framöver!

Återkommer strax.


Emma Watson. Is. Really. Beautiful. <3


Puss & Kraam

Zusanna<'3

Kommentarer
♥ Emmy

hahahha såg direkt att det var hon <3

hon är jättevacker ja, och hon verkar jättetrevlig med.

skrev brev till henne och fick fint svar (hon är trevlig XD)



2009-03-21 @ 00:54:47
URL: http://boooookit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0