explanations

Nu var det dags att förklara lite för folket.

Kom hem från skolan för en timme sen och har suttit och checkat mzw,bdb och bloggar (bl.a. den). That's nice :D
Jag vet att jag hade lovat att berätta om helgen och Söndag's nu, men det blir lite tajt om tid... För jag har en del äckliga läxor som måste göras, jag ska redogöra kort för helgen och lägga upp ett recept som blev lite försenat pga. av skivan. Hehe. Men efter det så lovar jag att berätta om träffen med Månsii... :D

Nu blire 'historian om svenska språket' (prov imon -.-) och lite läsning på Johan's blogg. Och juste, ska planera min gympalektion som jag ska leda imon...hade glömt bort,haha.  =/

Cheers!



bild från halv 10 igårkväll.


observera bakgruden (dörren)... ^^,

//Z<'3

Kommentarer
♥ J

Du var intresserad av att bli Veckans Twilightare? Jätteroligt, men jag har inte fått något svar ifrån dig tror jag. Har du svarat på frågorna? ;)

2009-03-31 @ 17:15:50
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0