the premier photos!

Yees :D Sucktröjjorna är här! Jag och mamma hämtade ut dem i gårkväll. Klart att jag fick ta hand om beställningen och allt det -.-' Men det var frivilligt, jag gillar sånt. Plus att man fick en extra tröjja ; ) Och kolla, de blev jättefina och nästan precis som man hade tänkt seej. Och - vi har roligast framsida! >.<


tänk om man alltid hade 7000kr...
pengar=lycka!



sorterade... men hur får man med seej alla dom till skolan?! :O


hela outfiten (observera att jag är sjuk)


och klart man skulle ha byxor också :D


erkänn roligaste trycket ^^ lowe it


find my atougraph...
jag tycker den blev jättelyckad
och fin


byx-trycket. självklart är alla tryck i guld :D


min "extra"/gratis-tröjja :D
Jag valde en vanlig svart tjocktröjja, för det är alltid bra att ha.



jag blev jättenöjd! Hoppas alla andra blev det också : ]


Puss&Kraam
           Zusanna<'3

Kommentarer
♥ Anonym

kika in i min blogg-- har TÄVLING



pussar /D

2009-03-26 @ 20:32:40
♥ *Svar till Anonym;*

smart att du skrev din blogg-adress också -.-



//Z

2009-03-26 @ 20:59:12
URL: http://zusannas.blogg.se/
♥ linnea

Jag misstänker att du går i nian? Har ett minne av att folk sprang omkring i exakt likadana tröjor när jag gick ut nian ;)

2009-03-31 @ 16:40:37
URL: http://twerds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0