mina gymnasieval har en nackdel =/

Usch. Jag har verkligen haft mycket att göra. Har fortfarande. Så du får ursäkta.

Kom på att det är en månad och tre dagar sen jag gjorde gymnasie-valet. Det känns faktiskt väldigt bra. Jag trodde att jag skulle känna att jag ångrade meej och liksom "varför tog jag det?", "jag skulle tagit det istället!" och så, men jag känner meej riktigt nöjd. Och vilket av de tre första jag än kommer in på så blir det nog kul. Dock hade det varit extra mycket kul att komma in på 1:a valet... Här kommer listan;

1. Estet-teater
2. Estet-bild
3. IB (allt på engelska)
4. Media (funderar på foto-inriktningen i sånna fall)
5. Samhäll-språk


Allting på PB (Per Brahe gymnasiet) såklart! :D

Problemet med de tre första linjerna jag har sökt är att man fick denna lappen:







Uhuhuh. Proven ska vara den 12 mars. Det är imon! (!!!!!) Hjälp asså.
Så jag ska sätta meej och göra klart den andra bild-uppgiften nu. Visar hur det blev sen.

Please hold your fingers crossed, will you? : ]

//Z<'3

Kommentarer
♥ diana

hur gick dt ?! :o

2009-03-12 @ 16:01:37
URL: http://dianoosha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0