Word of the week?

Yes.

Jag har nämligen kommit på en ny kategori (igen? :O). Som då ska heta 'word of the week'. För jag har något fel på meej. Man kan säjja att jag hakar upp meej. Det är nämligen så att jag hittar ett "nytt" ord, som jag kanske inte brukar använda så ofta, och så börjar jag missbruka det totalt. Jag säjjer det ca. 100 gånger/dag eller så. I en vecka eller två (ohh, rim^^). Och sen så "hittar" jag ett nytt ord, som jag då missbrukar ett tag.

Så jag hade tänkt att skriva lite om varje ord
- betydelse, användingsområde, braighet, hur jag "hittade" det och betyg för ordet.

Blir det naajs? Jag hoppas så iaf. Dagen's/veckan's ord kommer om ett tag.



OBS! Jag vill inte att folk härmar min idé om denna kategori, iaf inte utan att fråga först. Okey?

//Z<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0