I just wanna feel you.

Moooornin'!

Härligt att det var helg, så man får sova ut för en gångs skull! :D

Så, nu sitter jag här och äter frukost.
Senare idag så ska jag på min kompis Hanna's konfirmation (närmare bestämt kl. 4) och direkt efter den blir det bara hem och äta innan jag sticker ner till stan. För då är nämligen Riiiix (fm festival) här!! :D Inga jättekul artister, men ändå... Jag ska vara med Eliza och hennes kompis där.


emo-lovers :D

Men innan allt det så ska jag duscha, städa upp lite i rummet och fixa med nårra läxor. Uhh :(
Ha det naajs!


translation;
Thank god it's saturday, so I could sleep a looot!
Today, I'm going to a "festival"/event in town at six-seven o'clock. It's will be nice I hope.
But now, I've gotta take a shower and do some homework. :(
Have a good day!





Kommentarer
♥ T

du är med i veckans blogg, så nu får du rösta på nån annan än din blogg. Lycka till!

2009-05-30 @ 15:02:24
URL: http://twilighters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0