I just wanna feel your lowe

För tillfället sitter jag här och broderar.


almost finished!!

Kom precis hem ifrån klippningen + en "shoppingtur".
Håret blev inte alls som jag hade tänkt meej. Men nämn nån gång det blir det? Frisörer fattar aldrig vad man menar -.- Hur som helst, jag tror jag gillar det ändå :D
Vad tycker ni (om håret)?


before.
Asså det är så tyyyypiskt Musse Pigg
att komma mitt ivägen och förstöra hela fotot! :@



after.
Dumma Musse. Typ dö eller nått.


Visar bilder på shopping och min outfit senare. Gotta sy!

btw, jag sprang Coopertestet på 9.58 minuter. Stolt men död.


translation:
For them moment, I'm sitting here sewing. It's gonna be that rose you can see  abowe this text.
I did just arrive from the hair stylist. I got pretty satisfied. What do you think aboute it (the hair)?
I did also by some thing, I'll show you later.
But now, gotta sew!



Kommentarer
♥ marre

håret blev ju skitfint! :D

2009-05-13 @ 20:07:46
♥ Emma Damm

hehe christina aguilera.

2009-05-13 @ 20:16:02
URL: http://emmadamm.blogg.se/
♥ sabina

skit fint blev de :D

2009-05-13 @ 20:36:03
URL: http://somsabina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0